Tässä tehtävässä harjoitellaan olioiden luomista ja niiden metodien kutsumista käyttäen apuna alla olevaa valmista Auto-luokkaa. Tallenna tehtävänannon lopussa oleva luokka itsellesi tiedostoon Auto.java ja luo uusi luokka AutoOhjelma, jonka main-metodissa teet seuraavat toimenpiteet:
1) Luo uusi "Tesla"-merkkinen auto ja laita viittaus tähän olioon talteen muuttujaan
2) Luo toinen "BMW"-merkkinen auto ja laita viittaus tähän olioon talteen eri muuttujaan
3) Kutsu Teslan aja-metodia arvolla 100.
4) Kutsu BMW:n aja-metodia arvolla 98.
5) Kutsu Teslan aja-metodia arvolla 23.
6) Tulosta Teslan merkkijonoesitys (toString) omalle rivilleen
7) Tulosta BMW:n merkkijonoesitys (toString) omalle rivilleen
Huom! Koska kilometrit on yksityinen muuttuja, sen arvoa ei voida muuttaa luokan ulkopuolelta. Sinun on siis muutettava arvoa julkisen aja-metodin kautta.
# Toteuta painonhallintasovellus
Tarkoituksena on, että sovellukseen voi noin päivittäin syöttää oman painonsa ja painot tallentuvat myös tiedostoon. Painokehityksestä saa niin sanotulla ASCII grafiikalla piirrettyä kuvaajia käyttäen # merkkiä piirtosymbolina. Kuvassa uusimmat mittaukset näkyvät alimpana. Päivämäärät merkitään muodossa, josta tässä esimerkki: 9.9.2019. Eli päivä.kuukausi.vuosi.